2009. december 2., szerda

K0N523XU4'L15

azaz konszexuális. ez a mai nap kedvenc szava. az fajta szeretkezés, ami beleegyezéssel történik.
abortuszkérdésről vitáztunk logikán. ott szültem ezt a szóösszetételt. legalább ma is alkottam valamit. és megint nem írok mondatkezdő nagybetűket. nyüssz.
amúgy meg fél 6-kor keltem, hogy írhassak neki jó utat sms-t. de mielőtt fölébredtem volna már ő is írt. ^^ most meg piszkosul hiányzik. jobban mondva máris piszkosul hiányzik. love is like a drug? meg a kokainfüggők, az elmebetegek és a szerelmesek közötti kapcsolat? :somolyog: amúgy is új szerelmem van. a decemberi.
mindenesetre itt a rózsája az asztalomon, kissé kókadozik szegény, sokat utaztattam, még pár napig próbálom életrekelteni, utána meg úgyis menthetetlenül leszárítom... megölöm, hogy túlélje. édes kis paradox. sokadjára. ^^
amúgy tegnap megint egy évvel öregebb lettem elviekben, gyakorlatilag Pipaminiszter úraság megállapítására alapozva: maradtam 16 éves.
hmm, mit akartam még vajon? nem tudom. kissé halnak az agysejtjeim, úgy érzem, de nem baj. a természet törvényei szerint az erősebb marad életben. vagyis a pusztuló tendencia csak a gyengéket érinti. tehát: okosabb leszek, miközben butulok. szuper. ezzel a megnyugtató gondolattal fogok elaludni, miután megittam a mellettem mosolygó pohár vörösbort. kompenzálok. néha kell.

üdv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése