2009. december 17., csütörtök

Beteg, vagy csak szimplán buta?

HOHOHÓ! Új Alice in wonderland trailer jött ki! Katt!

A bejegyzést ezzel a tegnapi, a mai, és jó eséllyel a holnapi agykapacitásom reprezentáló képpel indítanám. fogadjátok szeretettel:




Hmm... Nietzschet olvasok és közben az új Suicide commando klipet hallgatom. Nem, nem nézem, 1részt, mert állítólag mindössze az EBM stílusra jellemző klisék puffogtatásából áll csak, másrészt mert olvasok. :P

De azért kirakom, hogy legyen is valami...



na léptem. ^^

szerk: hát ez a klip nagyoooooooon buta XD Szörnyen. Most itt kacagok a gép előtt. No mind1, most már kint marad. ^^

6 megjegyzés:

  1. Hát ez az alacsony költségvetés igénytelen kategóriája, lányok se érik el azt a szexuális ,,bizsergteést" amire hajazni akarnak. Jah, vicces...Buta?...nyilván. De a nyuszi ééédes:).

    VálaszTörlés
  2. abszolút egyetértek, mókás volt, amikor félszemmel a könyvemből kilesve bele-, aztán végignéztem, és nem tudtam, hogy nyüszítsek, vagy kacagjak... o.O Végül inkább kacagtam, de a nyüszögéshez is közel voltam. ^^ ehh. na mind1, negatív példa is kell. ^^
    nyuszi meg übercukibüntis :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik a klipp :)
    Kicsit az FxB koncertre emlékeztet, szintit mi is zúzunk, ordibálunk, művér, csak a pisztoly hiányzott. Nem hiába a példaképünk:P

    VálaszTörlés
  4. nem tudom milyen volt a performanszotok, mivel akkor volt épp a szülinapi partym, de nekem ez a klip akkor is csalódás. Szegény lányok csak vonaglanak, nem jön át sem a dominancia-kiszolgáltatottság ajzónak szánt szemléltetése, ahogy frivol is írta, nem jön át a szexuális bizsergés, csak a szájukat húzzák... Johan Van Roy mozgása meg szimplán idióta helyenként. Szerintem :/ Pedig lehet klisés klippet igényesen is csinálni, pl: http://www.youtube.com/watch?v=mJuo7vFK5Lk

    VálaszTörlés
  5. amúgy meg nem a Suicide commandoval van a bajom. Tudod, hogy szeretem a zenéjüket, de ez a klip csakis akkor lenne számomra értékelhető, ha érezném benne az iróniát. Ha úgy durrogtatná a kliséket, hogy ezzel ki is figurázza őket. De nekem ez komolyan gondoltnak tűnik, és így, ebben a formában szinte értékelhetetlen. Ez van ^^

    VálaszTörlés
  6. Természetesen komolyan is gondolják. Vagy nem. Mind2. Vicces is meg nem is, ők ilyenek:) Egy kicsit groteszk, szándékosan elbaszott és ha akarták se tudták volna jobban megcsinálni. A zsozépokla partyn előadtuk az egész klippet kb xD

    VálaszTörlés