2009. december 26., szombat

All I want for Christmas is yooooouuuuu!

Ez szól épp a rádióban. Kedves, szentimentális, fájós.

Amúgy jól telt a karácsony, kaptam kedves dolgokat, adtam kedves dolgokat, mosolyogtam, mosolyogtak. Így kell ezt. ^^



Az önmegtartóztatás nem erősségem, most is csak a nikotinról tudtam többé-kevésbé lemondani, apukám mindig elszomorodik, ha dohányozni lát. Hát most tekintettel voltam rá, és visszafogtam magam. Viszont emiatt a finomságokról nehezen tudtam lemondani, ugyanis a cigi az egyetlen olyan dolog, ami elveszi az éhségérzetem. Úgyhogy hamikáztam sokat-sokat, viszont kellemes meglepetés, hogy ennek ellenére fogytam. :O

Olvasgatom a Szép új világot, meg a médiatananyagot, közben félszemmel msn-en lógok. Indokolatlan, elhatároztam, hogy véget is vetek ennek, de nem megy. Függőség? Az.

Na mind1, igazából kismillió dologról írnék most még szívesen, de nem fogok. Ki vagyok offolva. Helyette kaptok pár fincsi youtube videót. ^^

Ezt az ünnepekre!



Ezt azoknak, akik értékelik a naturalistán ábrázolt táncoló zombicicákat! ^^



Ezt pedig az igényesebbik részlegnek... Nem hiába vagyok complicated relationshipben a legjobb barátnőmmel Facebookon.... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése