2009. december 11., péntek

Prüntyögés

Napi horoszkóp 2009. december 11.
Erős most a csábítás, de Ön tudja, hogy ellen kell állnia. Lehetőleg ne menjen sehová, ahol ez a csábítás erősödne. Este pozitív szellemiségű, tevékeny emberek társaságát keresse, ne léhűtőkkel üljön valami füstös helyen.


Hömm. Oké. De aki csábítást akar okozni most szóljon, hogy meg ne lepődjek. Vagy talán arra az egy kiló palacsintára értendő ez, amit anyum küldött az albiba, és a hely amit kerülnöm kell a hűtő környéke? (Fogyózom ugyanis, ne fintorogjon senki. Kell és kész. És menne is, ha valaki nem tömne folymatosan csokival ;P)

Na mindegy, nem is ez a lényeg, ez most csak egy ilyen Soundtrack of my life-os bejegyzés akart lenni, ugyanis hála a Kófic lejátszójának, ihletésem lett egy új kisfilmre, már csak idő kéne rá, meg ember. A zene már megvan:



Most lusta vagyok, úgyhogy ennyi.
Cuppanósat mindenkinek. :*

3 megjegyzés:

  1. Héjj, a fogyókúra mellett nem mehetek el szó nélkül... Nem tudom mennyi az infód rólam, de majd egyszer mesélek... A lényeg, hogy akik elég jól ismernek, könnyen társítják hozzám, akár első gondolatnak is a Fogyókúra szót. Csak óvatosan, meg ahogy elnéztelek, nem igazán az vagy, akinek kifejezetten szüksége lenne rá... Aztán a magam basztatására, vagy te az én piszkálásomra...szal valaki jöhetne azzal h ,,bagoly mondja...":P. De mivel úgy nézem csöndbe van mindenki, ezért osztom továbbXD... Nah, sztem egy-két palacsinta nem árt a súlyodnak se, és a lelki egészségednek kifejezetten jót tesz.Nem felesleges papolásnak szántam, vagy ilyesmi..csak ez a téma eléggé a szívügyem. Tekintve azt h én mit éltem át, és h kik vesznek most is épp körül...

    VálaszTörlés
  2. Óó... Hát erről tényleg leülhetnénk beszélgetni, mert nálam is sokszor előkerülő téma. És nem vettem papolásnak semmit, amit mondtál, félre ne értsd. De életem első 11 évét olyan ducin éltem le, mint a fene. Kortársaim állandó és kollektív basztatása mellett megért bennem az elhatározás majdnem 12 évesen, hogy ennek véget vetek, és körülbelül fél-1 évre beszüntettem a táplálkozást, mint olyat; kb napi egy almával elvoltam. Az eredmény igen látványos volt: majdnem 20 kilót leadtam, viszont utána egy évig ájulgattam, és hasonló fincsi dolgok. Végülis érthető módon. Viszont hiába értem el nagyjából azt az alakot, amit most is tartok, a hízékonyságom nagyon megmaradt. Olyan szinten, hogyha annyit találnék enni, amennyi jól esik, akkor rögtön elkezdenek tapadni rám a kilók, ez történt múlt héten is, amikor pár napot otthon voltam, és unalmamban eszegettem, és az eredmény: 1 hét alatt 3-4 kiló plusz. Na ezért van most ez a felhajtás nálam ismét. Némi frusztráció megmaradt a kiskori dolgokból talán, vagy a franc tudja. ^^"
    De kíváncsi lennék a te sztoridra is, hogy miért érzékeny pont nálad. Lassan úgy érzem érik egy kávézós beszélgetős dolog. ;)

    VálaszTörlés
  3. :O...ez már ijesztő, de tetszik:). Most mondjam azt, hogy egy újabb közös pont. Kicsit más a sztorim, mármint az indítattás, de a fejlemények uyganazok.Én is iszonyat figyelek h mit eszek, 3-4éve elég érdekes étrendem van... Hm, jól érzed, szerintem is összekellene ülnünk megvitatni az élet nagy dolgait, főként a mi életünkét:).

    VálaszTörlés