2009. december 2., szerda

női táska

Most, kedves hölgyeim és uraim, két okból is rendhagyó bejegyzés következik. Egyrészt, mert ez ma a második. Másrészt, mert tökéletesen értelmetlen, csak egy hirtelen ötlettől vezérelt öncélú megmozdulás.

Ugyanis feltűnt ma, hogy minden szofisztikáltságot mellőzve kijelenthetem: kurvanehéz volt a táskám, de úgy, hogy elvileg nem volt benne szinte semmi. Úgyhogy most kipakolom, hogy a dolog végére járjak és mindent, amit benne találok, listaszerűen kiírom ide. Én szóltam, hogy öncélú és értelmetlen lesz. Te olvastad tovább, magadra vess :P

Nos a lista :kihúzza a táska cipzárját, fél kézzel pakol, fél kézzel gépel. multifunkcionális: a következő:

koszos papírzsepi
tiszta papírzsepi (nyuszis)
vékony színes post-it
mozijegy (Rémségek cirkusza)
kitépett lap exem címével, és a buszjáratokkal, amikkel odajutok (wtf)
kamerát állványhoz rögzítő kütyü (WTF!?)
egy magyar szakos ismerősöm órarendje
egy kitépett lap, amire a húgom szívecskét rajzolt nekem és leet-speek írással a tudtomra adta, hogy hiányzom neki, mióta elköltöztem :)
mosolygós zöld műrasztás öngyújtó
műanyag kávékeverő
fekete szemhéjtus (beszáradt)
4 db lemerült AAA-s elem
kis kerek tükör, Cute as a cupcake felirattal, Szigetes nászajándék :)
saját egyetemi órarendem, foszladozó állapotban
atomjaira tört púder
atomjaira tört fekete szemhéjfesték
üres narancsos 70%-os étcsokis doboz
mindenesfüzet. leszakadt a borítója ma. de nembaj.
90%-os logika beadandó. szívem repes.
Zombieland címlapos Exit újság.
Friedrich bácsitól a Tragédia születése.
Ingyenes Arany oldalak cd (aúcs)
3 db NEM lemerült elem
ekcéma elleni kézkrém
mp3 lejátszó, igencsak meggyötört fülhallgatókkal
4 különböző lakás kulcsai
sminkcuccok egy DM-es zacskóba gyömöszölve (nonkomformizmus rulz)
egy nagyon csúnya narancssárga fésű (eredete kétséges)
egy szürke ATA kábel
jack elosztó
szép fekete toll, sajnos kifogyott
szép fekete pénztárca
egy fekete-fehér csíkos hajgumi
némi mag
némi dohány
és finálénak: némi zacskómaradvány (talán gofris?) a táska legalján

hm, összességében rosszabbra számítottam. ^^ aki szeretné, elemezze a személyiségemet a táskám alapján. van, aki szerint a nők ezalapján readelhetők le legkönnyebben. nosza.

no szép estét.

5 megjegyzés:

  1. ÓÓ igeeenn, mintha csak a sajátomat öntöttem volna ki:). Nem tudom te hogy vagy vele, de én imádom hogy belenyúlok valamiért és félóráig túrok a táskában mire valami hasonló funkciójú tárgyat találok... Természetesen hatalmas (még én is beleférnék ha nagyon akarok), természetesen káosz, és itt-ott értelmetlenség netovábbja... Teljes önjellemzés:P.

    VálaszTörlés
  2. áá, jut eszembe... Boldog Szülinapot amúgy:)!

    VálaszTörlés
  3. na igen, nekem is mindenem a káosz, melyben csak én igazodom ki. :) meg a táskában turkálás, mint konstans állapot, mások kétkedő tekintetei, hogy bármit is megtaláljak benne és a nem várt siker, hogy végül mégis mindig győzelemmel zárul a sötétben tapogatózás. ^.^

    a köszöntést meg köszönöm szépen. ^^"

    VálaszTörlés
  4. hát még mikor gyógyszerekkel is dealerkedtél... ;)

    VálaszTörlés