2009. december 15., kedd

Hermetikusan elzár.

Huhú, alig egy óra és kezdődik a két napos "vajon fel tudok-e készülni" megmérettetés a csütörtöki Bevezetés a filozófia problémaköreibe vizsgámra. Kb 20 olvasmány, 10 témakör, sok-sok név és szám, és tudnivaló. Nekem failgyanús. De meglátjuk mire jutok. Kicsit feszegetem a határokat. Szeretem az ilyet néha.
Viszont tartok egy ideiglenes bekattanási fázistól, úgyhogy igyekszem magam a lehető legnagyobb mértékben elzárni magam a külvilágtól erre a pár napra.

A tegnap nagyon érdekes volt, nagyjából hajnali fél 3-kor kezdődött a nap, amikor is arra ébredtünk a szalagavatója utáni álmunkból, hogy kialudtuk magunkat. Reggel 7-ig beszélgetéssel, kajainputtal és kockulással telt az idő. Amikor is egy durva switchoff következett be mindkettőnknél, és kidőltünk olyan délután 1-ig, 2-ig... Aztán betoppant a másik L, meg Kriszti, ezen jól meglepődtünk, a másik L-t felöltöztettük trú cyberpunknak, aztán rohantunk visszavinni a pingvinruhát a kölcsönzőbe. Eközben Frivol már hibernálódott a villamosmegállóban, de a forraltbor mindannyiunkat picit helyretett. Beszélgetős-tovább ismerkedős, részemről tovább szimpatizálós borozgatás volt, és ha minden igaz, szombaton folyt.köv. Ennek kapcsán majd linkelek a bejegyzés végére pár zenét mutogatóba, mert tartok tőle, hogy soká lesz az, amikor én msn-re fel tudok majd kúszni így jobban meggondolva. :/

Aztán vacsi nálunk, anyum feltűnően aranyos volt mindkettőnkkel, meg is lepődtem. :) Aztán fél 10 fele elindulás, ő koleszba, én haza. Most meg van még kb 9 percem, aztán elküldöm magam fürdeni és indulás az ELTE-re a filozófia könyvtárnak becézett szektába.

/közben letusoltam, összekészültem/

szóval lassan lépek is.

jaigen. egy momentuma lesz a hermetikus elzárás megtörésének, mégpedig a ma délután az aforizma író úrral. kíváncsi vagyok. :)

Na akkor a szombati Monkey 6 party ízelítő zenéi:







3 megjegyzés:

  1. Jah, szegény Frivol:P... Á, ezek a zenék nagyon bejövősek, szal ja szombat folyt.köv:). Hacsak el nem üt a villamos, vagy nem hibernálódok a megállóban:P... Neked meg jó tanulást, és sok szerencsét a vizsgához:)!

    VálaszTörlés
  2. @Frivol: köszi ^^
    @Kófic: ugyanez vissza is, de fordított sorrendben. plusz egy ilyennel kiegészítve: ;) :) :*

    VálaszTörlés