2009. december 4., péntek

Zombieland

Vigyeeeen el valaki a Zombielandre mielőbb, légyszi-légyszi-légyszi :) Akarok írni róla, úgyis kéne gyakorolnom a filmkritika gyártást. ^^"

Amúgy meg azért picsogok és nyafogok, mert tegnap sikerült brutális mennyiségű bort és limoncello-t (?) fogyasztani lakótárssal, míg az éjszaka egy hatalmas 2 résztvevős karaoke-estbe nem fordult át a szomszédok megörvendeztetésére. És bár móka volt, meg minden egyéb, de sajnos most érzem, hogy a citromlikőr, az olcsó rose, és a még olcsóbb merlot annyira nem szeretik egymást. Főleg, ha sokbögrényit fogyasztottál belőle. Nyüssz.

Pizsamában pötyögök még amúgy, de lassan ráveszem magam, hogy lezuhizzak, hátha ez a fejfájást is enyhítené, gyógyszerem ugyanis nincs rá. És még fordítanom is kéne, meg Nietzsche-t olvasni, meg takarítani itt is, meg a cégben is, meg haza is menni... Úhh, úgyérzem kidurranok, mint egy lufi, már a tennivalók felsorolásától is.

És nikotinhiányom is van, de mivel pizsibe vagyok, nem mehetek le rágyújtani, az ablakban dohányzást meg nem tolerálja a lakóközösség... Úgyhogy csak szemezgetek a promóciós dobozos kék camellel... És a rajta lévő füstkarikákból összerakott teve meg kajánul kacsint vissza rám. Ne kínozz. >.<"

De hogy valami jóról is beszámoljak, ma fölavatom a latexminit, amit szereztem tegnap ^^ Le fogok fagyni benne, de ez nem gátol meg semmiben. Szeretem néha jutalmazni magam, még ha nem is szolgáltam rá. :)

Najó, elmegyek fürdeni, mert a buksifájás lassan túlnő rajtam.

Boldog viharnapot Micimackók.

2 megjegyzés:

  1. pont ma gondoltam rá hogy te miért nem blogolsz?:)
    latexmini >.< nyá:)

    VálaszTörlés
  2. juj, én meg rólad nem tudtam, h blogulsz. kapok meghívót? ^.^ ;)

    VálaszTörlés