2010. január 8., péntek

Sweet and juicy

Nos, ez a nap elúszott. Ahogy annak rendje-módja.

Amúgy meg húzom a szám, jövőhéten sok vizsga lesz, ma meg nem bírtam bemenni a könyvtárba. -.-" Bár most a motivációs skillem jelentőset zuhant, mióta sikerült médiából azt az egy tételt kikapnom, amivel nem igazán voltam kibékülve és egy kedves kis 3-ast bezsebelnem, annak ellenére, hogy minden mást überfaszául tudtam. No nem baj, próbálom azzal vigasztalni magam, hogy legalább az agyacskám barázdálódott.

Nomeg, tegnap azért föl lettem vidítva, végre sikerült megejtenünk egy karácsonyi ajándékozást a Kóficcal, úgyhogy már alig várom a vizsgaidősuck végét, hogy elkezdhessem elolvasni a Fight club könyvet, amit kaptam ^.^

Hm-hm. Najó, azt hiszem mára ennyi bőven elég, a semmiről nehezen tudnék többet írni. Ja még talán annyi említésre méltó, hogy ma lesz ünneplés, mert húgim 11 éves nagylánnyá avanzsált. :sóhaj: :).

Najó, tényleg lépek.

De kaptok zenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése