2010. január 12., kedd

Kognitív disszonancia 2.0

Hohó! Sikeresen rászoktattam magam a zöldteára, ezzel egyidőben csökkentettem a kávébevitelemet, és nem vagyok immáron dehidratált. Szuper. 3 liter zöldteával a bendőmben nehéz is lenne. :P
És ha már a fél világnak eldicsekedtem, a blogot se kímélem az információtól, miszerint is 5-ös lettem etikából. ^.^ Nem tudtam elsőnek bemenni, maradtam harmadiknak, de jó is volt ez így. Rájöttem, hogy harmadiknak lenni a tuti, mert akkor még van időd átolvasni a dolgokat, és ki tudod kérdezni az elsőt, hogy mi is várható. Ha második vagy, erre nincs időd, mert rögtön be kell menned az első után. Naszóval harmadiknak lenni überfasza.

Holnap meg vár rám egy Érveléstechnika és logika nyitottjegyzetes írásbeli, és egészen barátságos módon csak délután 2-től. Nem is hiszem, hogy ma túl sokáig fönnmaradnék miatta, és holnap sem leszek hajlandó 6-kor felkelni (mint pl ma). Ettől annyira nem parázok, bár gondolkodni kell majd erősen, de hát no.

Sikereim kapcsán gyorsan meg is jutalmaztam magam egy kedves is harisnyatartós babydoll szerű ruhácskával(?). És amilyen ügyes vagyok, 1700 forintból meg is úsztam az egészet, hell yeah.

Ami viszont frusztrál, hogy nincs cigarettám, ugyanis a nagy önjutalmazás közben elfelejtettem, hogy az utolsó szálat a vizsga után közvetlenül, a Rammstein-Sonne-t hallgatva, amolyan győzelemcigarettaként szívtam el. Nyüssz. No nembaj, még két liter zöldtea, és kompenzálva érzem majd magam.

Illetve egészen jó kis terveket szövögetek, hogy a vizsgák után hogyan hozom magam formába, mert a sok gép előtt ülés és nasitól cicim-popsim egyaránt kicsit növekedésnek indult, ami alapvetően nem frusztrálna, de nem szeretném megvárni, hogy máshol is észrevegyem az elfogyasztott csokikat -.-"

Úgyhogy el fogunk járni futni. (aki ismer most biztos röhög, de komolyan mondom! :D)

Ja, etikára visszatérve amúgy akaratgyengeségről kellett beszélnem, majd írok róla postot, ha több időm lesz, mert izgi téma, Frivol, neked meg nem felejtettem el átküldeni, csak kb 3 napja alvásra is alig volt időm, nem hogy msn-ezni, sorry!

Hm. Asszem ennyi.

Ja és
PROGRAMAJÁNLÓ

Szombaton, asszem fél 8-tól a Budaörsi ifi klubban Kisherceg koncert. (Móricztól negyed óra, ha addigra életre kell a bkv: 40-es, vagy 240-es busz)

Ha Kóficot el tudom rángatni, ott leszek én is, rég ráztam már a popóm rájuk, meg Bloonak is beígértem. ^^




Gyertek, vagy valami.

5 megjegyzés:

  1. Ugyan ugyan:). Grat az 5öshöz^^. Most én is a félévzárás lázában égek, vagyis égetnek:P, amit BKVsztrájk nem igazán lendít előre, szóval káosz van rendesen... Majd ha már mindenki kicsit állóvízben érzi magát, konzultálunk, küldözgetünk...miegymás;). Addig is a többi vizsgádhoz is sok sikert:)!:*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm-köszönöm és sok sikert neked is a félévzáráshoz. ;*
    a bkv-nak meg kívánok egy kollektív senkisem-vesz-bérletet-ezentúl típusú utassztrájkot. -.-"

    VálaszTörlés
  3. csatlakozom:) bár már eddig is tag voltam.

    VálaszTörlés
  4. te maga vagy az alapítóatya. én csak wannabe követőd vagyok e téren ;)

    VálaszTörlés