2010. január 5., kedd

Lélekvesztő pszeudo-realizmus

Pillanatnyi helyzetjelentés, lélegzetvétel. Lassan berendezkedem az új lakásba, bár a sznob öregnéne szomszéddal már is volt némi konfliktusom. Sebaj. Leszarom-kapszula a barátom. Bútort szereltünk, lassan egészen otthonos lesz a szobácskám. :) A ruhatartó állványt is leszállítják nekem vasárnap, úgyhogy virulni fogok, mint a vadalma.
Most meg épp médiát tanulok, ami nagyon érdekes, de nehezen feldolgozható anyagokból van. Bár lehet, hogy csak én vagyok buta, franc tudja.
Elkezdtem határidőnaplót használni. Ettől most nagylánynak érzem magam.
Itthagyta a tusfürdőjét, a fogkeféjét, meg egy-két ruhadarabot is. Egészen direkt módon. Mosolygok. És engedte, hogy levágjam a haját. ^^
El kéne mennem bevásárolni. Meg mást is. Csütörtökig. Húzom a szám, necces lesz, de megpróbálok mindent elintézni. Maximum nem alszom. Úgyis rég csináltam már ilyet. ^^
És igen-igen, Boldog Szülinapot Manson bá'.
Na jó, még egy kis kávé, és vissza a képzőművészet lélekvesztő pszeudo-realizmusához. Majd némi cigaretta melletti absztrahálós gondolatokba mélyedés.
Viva la bölcsészkar.

(... és egy egészen halk nyüssz.)

4 megjegyzés:

  1. Ohh...aludjunk együtt nem:P. szal érted... bár én ezt csak holnaptól csinálom szerintem. Betáraztam energyüccsiből, de egy cigit adhatnál mert az sajnos most nincs:P.Hát hajrá:)!

    VálaszTörlés
  2. adok én szívesen cigit, csak ahhoz koccanni volna indokolt. :) bár én úgyis épp azon vagyok, hogy ma este pár órára kiszabadítsam magam, mert nem bírom, hogy két napja nem csináltam semmit, csak tanultam. -.-"
    úgyhogy akár... :)

    VálaszTörlés
  3. Jójó...csak reagálj hol és mennyiidő múlva:)

    VálaszTörlés
  4. és viva la flamethrower meg az egész hóbelebancnak a büdösrablókurva annyát, de csak azért, mert arany szívünk van^^

    VálaszTörlés