2010. január 12., kedd

Kognitív disszonancia

Hm. Mai nap. Korán kelés, előtte későn fekvés, emiatt némi nyüszítés. Főleg, hogy most egyedül ébredtem, amit nem szeretek. Aztán zöldtea-főzés, zuhany, hajmosás, öltözés, smink... vizsgázni megyek és végre lányokat szerető bácsi fog vizsgáztatni.

Tegnap még olyan 1-ig tanultam, de megnyugtattak, hogy csak 3 olvasmányba fog belekérdezni, én meg elhittem és lehiggadtam.

Erre ma reggel roppant mókás módon hetek óta először megnéztem a napi horoszkópomat és mit látok? "Tévedett, s ezért súlyos árat kell fizetnie. Naivan azt hitte, igaz, amit mondanak. Ebbe a csapdába bizony szépen besétált. Jókora tapasztalattal lett "gazdagabb"."

Hát neked meg az anyukád jóédes tudodmicsodáját. Amúgy is bkv sztrájk van, ami nálam kissé kiütötte a biztosítékot, lassan muszáj lesz osztanom a Kófic tömör, mégis lényeget megragadó véleményét a mi kis közlekedési társaságunkról: "Mi a f*sznak veszel bérletet? Én azt se tudom hogy néz ki... " o.O

Grr. Na mind1, igazából kicsit le is szarom, csak hadd mehessek be etikából elsőnek vizsgázni, aztán csókolom. Készülhetek a holnapi logikára, jippíjájé.

De nem baj, mert nemsokára vége, és akkor 1 hét alvás, 1 hét bulizás. :megnyugodva teát szürcsöl és konstatálja, hogy kurvára nem ér rá klaviatúrát koptatni, úgyhogy le is lép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése