2010. március 12., péntek

Valuska

Hajtós hét, a maga minden nehézségével és szépségével. 2 helyett 4-es vagyunk, sőt, a hétvégén 5-en leszünk. Mert ez egy szép családi történet...

Ami azt illeti, magamhoz képest egész jól teljesítettem: videoblogon kívül minden órán bent voltam a héten, és a videoblogra is van mentségem: most ismerkednek a vágóprogrammal, én azért ezen már túl vagyok (mindennemű tirpák nagyképűség nélkül).

Ezek mellett színházban is voltunk, Augusztus Oklahomában by Vígszínház, kiöltözés, páholyban csüccs, lovely.

Plusz megnéztem a Komfortos mennyországot még hét elején, nagyot ugrottak a szemgolyóim, amikor a port-on láttam, hogy ezen a héten jön ki a mozikban. Anno olvastam. Miután megnéztem, neki is kezdtem valamiféle kritika megírásának, de nem volt időm levegőt se venni, nem hogy azzal foglalkozni, úgyhogy annak jegyzetei még a doksik mappában várja, hogy újra hozzányúljak.

A jövőhét sem lesz sokkal finomabb tempójú, mint ez. Még mindig kicsi a rakás lesz, plusz suli, plusz szerdán Combichrist, nyaff, nyaff, nyaff.

De lett egy kedves Dell 1012 minim, csini lila színben, így a környezetvédelem jegyében hanyagolom a papírokat és a füzeteket, és már ezen a kis csodán intézek mindent, a jegyzeteléstől kezdve az olvasnivalók tárolásán át... amit akartok. Illetve bekrepált a telefonom, úgyhogy egy ilyen érintőképernyős csodát is beszereztem, Vodafone 541 néven.

Most hétvégén meg forgatás és vágás lesz a terítéken, mert hétfőn pályázatleadás határidő, nyaff. :/ De legalább pörög az élet. És még munkám is lehet, hogy lesz, az elteonline-on. Végülis, nem rossz. Kissé kárpótolna a 4,5-ös átlagom ellenére nem kapott ösztöndíj miatt. -.-"

Najó. Csókoltatom a népeket.

És bocsánat, hogy eltűntem. Ismét. :$

3 megjegyzés:

  1. Hello:-)
    Sok sikert a pályázathoz, ha kész lesz az anyag átküldhetnéd, kiv vagyok! Kávé+cigi nélkül hogy megy az élet? MEGY egyáltálan? Nekem kávé nélkül megy, de nem érdemes. . .

    Pusz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi-köszi :) Itt a linkje (tegnap éjfélkor feliratoztam, pár dolgot elgépeltem :$) http://daazo.com/film/e904236a-307d-11df-9e86-0050fc84de33/

    amúgy nem sikerült a leszokás :D néha pár napra, de hosszabb távon noooooo way ^^"

    Tamás: oda is :):*

    VálaszTörlés