2010. május 6., csütörtök

Sunshine, lollipop



Bár azért ez így ilyen formában paradox, mert szakad az eső és egész éjjel vihar volt, én mégis úgy érzem, hogy egy másik felhőcske elvonulóban van. ^^

Amúgy most nem lesz sok időm pötyögni, mert még kéne írnom egy vázlatot arról, hogy miért nem volt sikeres az mszp kampány médiaelemzésre, meg hajat mosni, meg kislaptopot tölteni...

Tegnap meg végre vettem magamnak új mp3 lejátszót, mert a régi föladta a szolgálatot, de sajnos a drág extremdigitalban átbasztak. -.-" direkt megkérdeztem, hogy ennek a modellnek van-e kijelzője, és rávágta a pasi, hogy naná, erre meg itthon derül ki, hogy francokat. csak egy kis led világít, ha játsza épp a zenét... :/ na mindegy, gondolkodtam rajta, hogy visszaviszem, de para, hogy nem találtam egy másikat se 5 ezer forint körül, ami jó lenne. Annál többet meg nem akarok rááldozni... De vigyázzatok az extremdigitalosokkal.

Najó, megyek vázlatot írni, cupp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése