2010. február 11., csütörtök

Koffein

Halihó. Van még félórám a következő órámig, úgyhogy gondoltam postolok egyet innen, az elte btk főépületének remek kis könyvtárából, ahova kiderült, hogy fél évig illegálisan jártam be ^^ No mindegy, jókislány módjára szépen néztem, hogy én nem tudtam, meg nem hittem, aztán kiperkáltam a 200 forintot, beregeltem, és immáron legálisan élvezem az oldschool gép nyújtotta gyönyöröket.

Aludni nem nagyon sikerült, hideg is volt, nem tudom miért vonzom mindíg a hideg szobákat, wtf... Hajnali 2 előtt megint nem nagyon sikerült ágyba jutni, amit nem is sajnálok, csak hát na. Amikor másnap fél 8-8 körül kelni kell, akkor annyira nem kedves. ^^" De megérte. :) Végülis lassan megszokhatnám, hogy egyikünk sem képes emberi időben ágybasurranni.

Amúgy volt ma reggel egy médiaszociológiám, amin be is vállaltam egy előadást a Star Trek fanatikusokról áprisilra. A Trekkerek című filmet kell majd elemezni, meg úgy általánosságban beszélni a rajongásról. Nice. ^^

Nomeg tegnap megvolt az első videoblogos órám, ami igencsak ígéretesnek látszik, a tanbának tetszett a filmes előképzettségem, meg hogy van felszerelésem, úgyhogy lehet, hogy gyakorlásképpen majd ezen a blogon is néha postolok kisfilmekben...

Este meg voltam filmvetítésen, amin Gothár Péter: Idő van című filmjét vetítették, és hát bazz. Azt hiszem ennél posztmodernebb filmet még keveset láttam, bár tekintve, hogy Eszterházy írta a forgatókönyv nagyrészét, talán ez annyira nem is meglepő. Majd lehet, hogy írok róla valami összeszedettebb szösszenetet, ha lesz időm (ami mostanában nem nagyon szokott lenni)...

Hümm, mit akartam még...

Ja igen! A tegnapi nap tanúlsága, amit Frivollal megállapítottunk:

A dohányzás életet ment(het).

A hogyanok és miértek majd később...

Csók!

3 megjegyzés:

  1. Yep:), és mégegyszer köszi a tegnapot^^! Hálás vagyok a kék Camelnek, hogy te még életben vagy:D!

    VálaszTörlés
  2. óó, ez kedves ^^ és igazán nincsmit :) ma estével kapcs. meg igyekszem összekaparni magam, de annyira ki vagyok offolva már most, hogy kíváncsi leszek rá, mennyire fog sikerülni ^^"

    VálaszTörlés
  3. hát, nézd...ha ez megnyugtat én másnaposan, minimális alvással mentem be reggel, és teljes kómában szenvedtem végig a sulit... most se vagyok toppon. Szóval ha sikerül elmenni bulizni, durván agymenésünk lesz:P.

    VálaszTörlés