2010. február 15., hétfő

Kívánság

Rittenytettem egy kis cyberdada nyalánkságot két különböző fordító segítségével, mert "nagyon ráértem". :P


Azt kívánom, hogy én vadász legyek a különböző étel keresésében
Azt kívánom, hogy én legyek az az állat, ami beleilleszkedik abba a hangulatba
Azt kívánom, hogy én korlátlan lélegzettel rendelkező egyén legyek
Azt kívánom, hogy én egy olyan szívverés legyek, ami soha nem éri el, hogy pihenjen
Azt kívánom, hogy én egy idegen
legyek ki vándorol le az égen
Azt kívánom, hogy én csöndrepülésben legyek egy csillaghajó
Azt kívánom, hogy én hadseregekkel legyek hercegnő a kezénél
Azt kívánom, hogy én egy olyan uralkodó legyek, aki elérné, hogy értsék
Azt kívánom, hogy én olyan író legyek, aki látja, ami még látatlan
Azt kívánom, hogy én egy ima legyek, ami kifejezi, amit gondolok
Azt kívánom, hogy én olyan fáknak egy erdője legyek, amik nem bújnak el
Azt kívánom, hogy én egy olyan tisztás legyek, amit titkok nem hagytak el belül.

Bárcsak egy vadász keresi a különböző élelmiszer -
Bárcsak az állat, amely beleillik abba a hangulat
Bárcsak egy személy korlátlan lélegzet
Bárcsak egy pillanat, hogy soha nem jön el a pihenés
Bárcsak egy Stanger, aki vándorol lefelé az égen
Bárcsak egy csillaghajó némán repülés
Bárcsak hercegnő a seregek a kezét
Bárcsak egy vonalzót, akik bármit megértetni velük
Bárcsak egy író, aki látja, mi van még nem látott
Bárcsak egy imát hogy mit gondolok
Bárcsak egy erdőben a fák, amelyek nem elrejteni
Bárcsak egy tisztáson semmi titok belsejében hagyott

2 megjegyzés: